Do darmowej dostawy brakuje: 500,00 zł
Koszyk jest pusty.

Liczba produktów: 0
Suma: 0,00 zł

Koszyk jest pusty.

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

Pomoc

Nie wiesz, gdzie znaleźć potrzebną Ci informację? Masz pytania albo wątpliwości? Na tej stronie znajdziesz listę pytań najczęściej zadawanych przez Klientów wraz z odpowiedziami.

Jeżeli nie znalazłeś wystarczającej odpowiedzi na pytanie, zadaj je nam wysyłając maila na adres sklep@multikable.pl, a my postaramy się odpowiedzieć na nie, jak najszybciej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeżeli pytanie będzie się powtarzało, umieścimy je w serwisie WWW.

 

1.    Jak złożyć zamówienie w sklepie Multikable.pl?

Każdy produkt, który jest prezentowany w sklepie internetowym, możesz zamówić:

-   Składając zamówienie na stronie sklepu internetowego,

-   dzwoniąc pod numer (+48) 71 72 62 659 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00

 

2.    Jak mogę zmienić zamówienie?

Jeżeli z jakiś powodów będziesz chciał zmienić zamówienie (termin realizacji, ilości, wartości produkty) lub z niego zrezygnować, skontaktuj się z naszym pracownikiem dzwoniąc pod numer 71/ 72 62 659 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00 lub wysyłając email na adres: sklep@multikable.pl.

 

3.    Ile kosztuje dostawa?

Dokładny koszt dostawy wyliczany jest każdorazowo w trakcie składania zamówienia. Koszt uzależniony jest od ilości zamawianego towaru i wartości  zamówienia.

 

4.    Ile trwa dostawa?

Termin realizacji zamówienia złożonego w sklepie internetowym na pojedynczy produkt jest umieszczony obok jego opisu. Towary oznaczone „dostępne” na magazynie realizowane są w terminie 48 godzin. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą celem ostatecznego potwierdzenia terminu dostawy. Produkty zostaną Ci dostarczone firmą kurierską pomiędzy godziną 8.00 a 18.00 z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych.

 

 5.    Co powinienem zrobić przy odbieraniu paczki od firmy spedycyjnej

Przy odbiorze towaru warto obejrzeć go i sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń paczki lub zabezpieczającej taśmy firmowej spisz protokół szkody w obecności kuriera – usprawni to proces rozpatrzenia reklamacji. Dalszych informacji szukaj w zakładce Reklamacje.    

 

6.    Jak mogę zapłacić ?

Masz możliwość wyboru jednego z wielu sposobów zapłaty:

a)  Przelew na konto

Za zamówione towary możesz zapłacić wpłacając pieniądze na nasze konto: Bank Zachodni WBK S.A. nr rachunku: 86 1090 1522 0000 0001 1958 1318.

Realizacja zamówienia rozpocznie się po uzyskaniu z banku potwierdzenia wpływu pieniędzy na nasze konto, która następuje zazwyczaj w przeciągu 3 dni roboczych.

b)  Za pobraniem:

Za zamówione towary możesz zapłacić kurierowi przy odbiorze. Transakcja jest obciążona dodatkową opłatą w wysokości 6,00 złotych. Płacąc przy odbiorze, przygotuj dokładnie odliczoną kwotę, ponieważ kurier nie zawsze ma możliwość wydania reszty.

c)  Przelew przez internet

Za zamówione towary możesz zapłacić on-line. Po złożeniu zamówienia zostaniesz przeniesiony na stronę Przelewy24 w celu dokonania płatności.

Realizacja zamówienia rozpocznie się po weryfikacji płatności, która następuje zazwyczaj w przeciągu kilku godzin od złożenia zamówienia.

  

7.    Co to są kupony promocyjne i jak można dostać kupon promocyjny?

Kupony promocyjne dotyczą akcji promocyjnych, co sprawia, że każdy kod ma określoną datę ważności. Aby nie przeoczyć danej akcji promocyjnej, zapisz się do Newsletter. Kody rabatowe wysyłane są wszystkim lub wybranym Klientom na podany podczas rejestracji adres e-mail. Czasami pojawiają się również jako nagrody w konkursach.

Dowiedz się więcej o kuponach promocyjnych.

 

8.    Czy mogę zwrócić produkty zamówione w Multikable.pl ?

Jeżeli kupiłeś towar jako konsument (osoba prywatna) to możesz zrezygnować z zakupionego produktu bez podania przyczyny i otrzymasz zwrot „zapłaty” zgodnie z zapisami w Regulaminie sklepu.

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą, w sprawie zwrotów skontaktuj się z naszym pracownikiem wysyłając email na adres: sklep@multikable.pl lub dzwoniąc pod numer 71/ 72 62 659 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.

Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.

Dalszych informacji szukaj w zakładce Reklamacje.” 

 

9.    Czy zakupione towary mają gwarancje ?

Dbamy o to aby oferowane produkty i usługi były na najwyższym poziomie i dokładnie odpowiadały Twoim potrzebom. Jeżeli masz uwagi to zgłoś je do nas.

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Należy pamiętać, że gwarancja obowiązuje tylko i wyłącznie z dokumentem zakupu. Multikable.pl wystawia fakturę do każdego sprzedawanego produktu.