Do darmowej dostawy brakuje: 500,00 zł
Koszyk jest pusty.

Liczba produktów: 0
Suma: 0,00 zł

Koszyk jest pusty.

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce cookies”.

Reklamacje

Dbamy o to, aby oferowane przez Nas produkty i usługi były na najwyższym poziomie i dokładnie odpowiadały potrzebom naszych klientów. Niestety czasami sprzęt lub ludzie zawodzą.

 

Czy mogę zwrócić produkty zamówione w Multikable.pl ?

Jeżeli kupiłeś towar jako konsument (osoba prywatna), to możesz zrezygnować z zakupionego produktu bez podania przyczyny i otrzymasz zwrot „zapłaty” zgodnie z zapisami w Regulaminie sklepu.

 

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą, w sprawie zwrotów skontaktuj się z naszym pracownikiem, wysyłając e-mail na adres sklep@multikable.pl lub dzwoniąc pod numer 71 72 62 659 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.

 

Zasady ogólne reklamacji

 1. Sprawdź towar przy odbiorze

Przy odbiorze towaru warto obejrzeć go i sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń (uszkodzenia palety, uszkodzenia kartonów) spisz protokół szkody w obecności kuriera i niezwłocznie skontaktuj się z naszym pracownikiem wysyłając e-mail na adres: sklep@multikable.pl  lub dzwoniąc pod numer 71 72 62 659 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.

Uwaga! Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje nieuwzględnienie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tę okoliczność w momencie odbioru przesyłki, droga reklamacji zostanie zamknięta.

2. Koszty transportu

Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt na swój koszt pod adres wskazany przez pracowników Sklepu.
W przypadku uznania reklamacji jakościowej Sklep zwróci środki pieniężne za usługę transportową, po przedstawieniu przez Klienta stosownych dokumentów, potwierdzających jej cenę. W przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie oddalona, koszty transportu pokrywa Klient.

 

Jak złożyć reklamację

1. Przygotuj fakturę potwierdzającą fakt dokonania zakupu Multikable.pl.

2. Wyslij zgłoszenie reklamacyjne zawierające numer faktury i powód reklamacji na maila sklep@multikable.pl.

3. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

4. Jeśli reklamacja dotyczy ilości lub uszkodzenia towaru, o sposobie jej rozpatrzenia i dalszych krokach  poinformujemy w ciągu 2 dni roboczych.

5. Jeśli reklamacja dotyczy wad ukrytych towaru, o sposobie jej rozpatrzenia i dalszych krokach poinformujemy w ciągu 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z procedurą reklamacyjną prosimy o kontakt:


Zespół Obsługi Klienta

tel.: 71 72 62 659

e-mail: sklep@multikable.pl

 

Adres:

Multikable.pl

ul. Jerzmanowska 4D

54-519 Wrocław