Reklamacje
Dbamy o to, aby oferowane przez Nas produkty i usługi były na najwyższym poziomie i dokładnie odpowiadały potrzebom naszych klientów. Niestety czasami sprzęt lub ludzie zawodzą.
Czy mogę zwrócić produkty zamówione w Multikable.pl ?
Jeżeli kupiłeś towar jako konsument (osoba prywatna), to możesz zrezygnować z zakupionego produktu bez podania przyczyny i otrzymasz zwrot „zapłaty” zgodnie z zapisami w Regulaminie sklepu.
Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą, w sprawie zwrotów skontaktuj się z naszym pracownikiem, wysyłając e-mail na adres sklep@multikable.pl lub dzwoniąc pod numer 71 72 62 659 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.
Zasady ogólne reklamacji
- Sprawdź towar przy odbiorze
Przy odbiorze towaru warto obejrzeć go i sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń (uszkodzenia palety, uszkodzenia kartonów) spisz protokół szkody w obecności kuriera i niezwłocznie skontaktuj się z naszym pracownikiem wysyłając e-mail na adres: sklep@multikable.pl lub dzwoniąc pod numer 71 72 62 659 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.
Uwaga! Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje nieuwzględnienie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tę okoliczność w momencie odbioru przesyłki, droga reklamacji zostanie zamknięta. - Koszty transportu
Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt na swój koszt pod adres wskazany przez pracowników Sklepu.
W przypadku uznania reklamacji jakościowej Sklep zwróci środki pieniężne za usługę transportową, po przedstawieniu przez Klienta stosownych dokumentów, potwierdzających jej cenę. W przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie oddalona, koszty transportu pokrywa Klient.
Jak złożyć reklamację
- Przygotuj fakturę potwierdzającą fakt dokonania zakupu Multikable.pl.
- Wyslij zgłoszenie reklamacyjne zawierające numer faktury i powód reklamacji na maila sklep@multikable.pl.
- Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
- Jeśli reklamacja dotyczy ilości lub uszkodzenia towaru, o sposobie jej rozpatrzenia i dalszych krokach poinformujemy w ciągu 2 dni roboczych.
- Jeśli reklamacja dotyczy wad ukrytych towaru, o sposobie jej rozpatrzenia i dalszych krokach poinformujemy w ciągu 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z procedurą reklamacyjną prosimy o kontakt:
Zespół Obsługi Klienta
tel.: 71 72 62 659
e-mail: sklep@multikable.pl
Adres:
Multikable.pl
ul. Graniczna 105
54-530 Wrocław